Moleskine

 
Det finns de som sparar pengar för att köpa ett par nya skor. Sen finns det dem som sparar pengar för att köpa en anteckningsbok, typ jag. 
Anteckningsböcker i alla dess former har alltid legat mig varmt om hjärtat och mamma påstår att jag alltid har samlat på dem. Och ja, det är nästan så. Jag tycker om mina fina anteckningsböcker, men inget jag samlar (medvetet) på. Men en sak har jag märkt, kvaliten betyder verkligen allt. Tunna, sladdriga (och ännu värre; blanka) papper är aldrig roliga att skriva på. Jag har i några år sneglat på böckerna från Moleskine, men de kostar en del i jämförelse med annat... Men för några månader sedan bestämde jag mig, jag skulle spara ihop till en anteckningsbok! Tänkte om jag sparar några kronor i några månader så kanske det känns bättre när jag väl köper boken. Mycket riktigt, det känder super. Om det sen beror på att jag sparade ihop till den eller för att den underbar att skriva i låter jag vara osagt!!
 
 
 

Amanda

Jag håller med, gillar också fina anteckningsböcker, block och papper! :)

2015-06-02 | 15:42:46
URL: http://www.housewife.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback