Ännu ett äventyr väntar runt hörnet


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Puh, äntligen vaken. Jag har snoozat sen klockan sju, alltså i nästan två timmar! Och varför jag ställde alarmet så tidigt är av den anledningen att jag visste att jag skulle snooza så länge...
Nu sitter jag med frkost och sen ska jag dammsuga. Den där jäkla dammsugaren..!

Vid tio, halv elva så ska jag ta fram min fina cykel och trampa den ynka milen in till Bjurholm och äta en glass med Linda. Det låter väl bra?
Synd bara att det inte är lika fint väder som igår. Fast nu börjar ju solen skina!

Jo juste, glömde berätta... Jag åkte hem till Agnäs i går!



Emma

Hej!

Tänkte tipsa om en superbra gratissajt: http://www.supergratis.se/?r=76828



Genom denna sida samlar man poäng genom att utföra gratiskampanjer, tävlingar osv. För att sedan byta in sina poäng mot valfri pryl (telefon, kamera, presentkort osv)

Jag själv har samlat ihop till en kamera och 100kr på HM.



Gratis är gott, eller hur?

Prova du också :) Helt gratis!

2011-04-15 | 23:11:11
URL: http://www.supergratis.se/?r=76828



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback