Här kommer min helg!


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Torsdag: Lämnade Umeå vid nio och kom fram nio timmar senare. Synd nog upptäckte jag att det inte fanns så mycket snö kvar, men jag överlevde ändå! I alla fall så var det riktigt lerigt på gården, bara så att ni vet...



Fredag: Lite snö = dåligt med skoterleder. Vad gör man då? Jo, man tar fram fyrhjulingen. Hur roligt var det inte att köra i lera och snö?! Blev ganska skitig... Och körde fast lite... Johan också...




Lördag: En ganska lugn dag egentligen. Hälsade på hos Johans farmor och farfar, tog en fyrhjulingstur och såg på en massa Family Guy.




Söndag: En rätt så händelserik dag! Och lite läskig. Det blev en skotertur (!) och nån timmae på isen med ett pimpelspö. Jag har aldrig förr pimplat, men det var så jäkla kul. Speciellt när jag fick napp! Det fanns gott om abborrar kan jag säga. Den stora bilden är mina fiskar (plus två abborrar till)! Och skoterturen då. Vi körde först över sjön och det var riktigt läskigt. Det var massor av vatten på isen så jag inbillade mig att det var vakar och på vägen hem vågade jag nästan inte köra över. Jag var helt övertygad om att det var öppet, och det tror jag fortfarande.




Måndag: Hemfärd. Åtta timmar i bilen och gud så skönt det är att vara hemma!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback