Min älskade nos


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Jag har varit vaken ett tag nu, jag kan inte sova. Det blev ett litet Family Guy-marathon igår/natt så jag somnade inte förns vid tre. Mellan tre och halv fem sov jag bara bra, men sen... Jag vaknade ungefär en gång i halvtimmen av att jag inte kunde andas. Jag blir så jäkla tät i näsan, jag förstår inte vad som är fel! Jag blir alltid det när det är varmt eller när jag ska sova. Det är nått allvarligt fel på min näsa.
Min näsa har alltid varit ett problem, så länge jag kan minnas. Har det inte varit näsblod så är jag täppt.

Den är faktiskt till salu nu!

Jag känner tröttheten i kroppen, ungefär samma känsla som när jag har feber, men jag  orkar inte gå och sova igen. Jag vet ju att jag ändå inte kommer sova så länge innan jag vaknar igen. Jag får ta igen det  ikväll, när jag kan sova i mitt svala rum.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback