Min helg!


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Så var man åter i stan. I går åkte hela familjen till Ikea i Sundsvall. Första gången som jag var där, det var hur stort som helst! Kom i alla fall hem med en hel del saker, som jag ska försöka få nån ordning på nu. Kan ju kanske ta bilder senare.
Efter som att det var en hel del att se så fick jag sjukt ont i fötterna efter alla timmarna där. Jag var rätt så glad när jag fick sätta mig i bilen och vila fossingarna... När vi kom hem på kvällen vid tio så tror jag att dom flesta var ganska trötta, men det bjöds ändå på lite fika hos grannarna. Sen sova.

Nu lyssnar jag för första gången på jättelänge på Rix fm. Sen jag flyttade har det inte blivit så mycket radiolyssnande alls, men nu ska det bli ändring på det! Specielt P4 måste jag lyssna mer på. Ibland känns det som att det bara är jag och lite äldre människor som lyssnar på den kanalen...

Kusin

Åh det är klart du måste visa några bilder på inköpen :)

2011-04-17 | 20:07:16
URL: http://lindasofiepersson.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback