Solen, kom fram!


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Bara för att jag kom hem så behöver ju inte solen försvinna?! Himlen är helt grå och det ser ut som det ska börja regna vilken sekund som helst. Men jag har kollat på yr.no och där står det att det ska vara upphehåll hela dagen och nu litar jag verkligen på det!

Igår kväll bestämde jag att jag skulle få en brutal väckning på morgonen. Och det fick jag verkligen. I normala fall så har jag alarmet på ganska låg volym (jag hatar höga ljud på morgonen) och telefonen brukar ligga bredvid mig, så att jag bara kan stänga av skiten. Men igår så valde jag då att ha på högsta volymen och lägga telefonen nere på tv:n.
I morse vaknade jag i panik, ville bara stänga av alarmet. Men först var jag ju tvungen att ta mig ner från loftsängen! Jag trodde ett tag att jag skulle ramla och bryta nått ben... Men vaken var jag!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback