Minnen


Emma funderar Kommentera inlägget
Har suttit och kollat på massor av bilder. Jag saknar verkligen det som var för några år sen. Grundskolan. Alla vänner, som jag nu knappt träffar eller pratar med. Det är helt sjukt hur saker och ting kan förändras på så få år.

Elin, kommer du ihåg grodan som jagade oss men som vi sen lyckades fånga i din stövel? S-juicen? Bokhandeln/bowlinghallen/kaktusaffären som vi skulle starta? Alla skytteträningar och tävlingar?
Vi var som ler och långhalm från fyran. Jag saknar faktiskt det... Alla våra konstiga planer och idéer.
Det är snart ett halvår sen vi sågs. Allt för länge sen.

Sen har vi ju så klart allt annat från högstadiet. Lägerskolorna i Angsjön, Petnäset och Hemavan, det är såna tillfällen som man aldrig glömmer. Både på gott och ont.
S-circle, hur roligt hade vi inte när vi tältade? Minusgrader på natten, sju personer i ett tvåmanna-tält, två täcken och två kuddar.

Kan jag inte få bli 13 igen?






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback