Varför är det bättre där?


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Det blev en såndär långpromenad igen. Idag gick jag ut till Teg, sen tillbaka och vidare ut mot Strömpilen. Ute på Strömpilen kikade jag in lite på hm och upptäckte att det är mycket bättre där än hm nere på stan. Det finns inte alls lika mycket nere på stan. Konstigt, för det är väl på stan som dom felsta är?


När jag gick tillbaka så satte hungern in. Jag var så galet hungrig innan jag kom hem att jag trodde inte att jag skulle orka gå upp för trappen haha! Men hem kom jag och gjorde mig snabbt lite havregrynsgröt och en ostmacka med gurka på.

Nu sitter jag och tar det lugnt. Förutom värkande fötter (jag tycker inte om asfalt) så blöder jag näsblod också. Jag tror att det är en följd av promenaden... Men det är sånt som man får ta.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback