Bäst att ni läser och lär!


Boktips Kommentera inlägget
Jag har tjatat massor av gånger om dom bästa böckerna som jag vet och nu ska jag tjata lite till. Sagan om Isfolket är (och kommer nog alltid vara) mina favoritböcker på alla sätt och vis. Dom är väldigt lättlästa och har man väl börjat så går det inte att sluta läsa. Om man dessutom har minsta lilla livliga fantasin så blir det bara roligare, det går verkligen att drömma sig in i Isfolkets värld.
I alla fall så ska jag nu, medans jag väntar på att Johan ska komma hit, börja läsa den tredje boken i serien. Avgrunden, boken om Sol's äventyr...


fridolina

alltså åh, jag måste ju låna de. det var ju det jag skulle haha.

2011-08-12 | 09:34:27
URL: http://fridano.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback