Favoriterna


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Jaha, nu var jag arbetslös igen då. Vad ska jag hitta på? Jaja, det får jag tänka mer på imorrn, nu ska jag bara ta det lugnt. Det var ett ganska händelserikt sista pass kan jag ju meddela och tiden har bara rusat iväg. Men nu ska jag se på Borat som går på 4:an, kan behöva skratta lite!

Det är med sorg i hjärtat som jag inser att vår dryga ett år bekantskap snart kommer att upphöra. Det är med sorg i hjärtat som jag en dag kommer att stå där och se er försvinna med en massa skräp.
Alla har sina favoritskor, antar jag. Mina favoriter är nu inte mycket att ha mer, jag kan se rakt igenom sulan... Jag blev så ledsen när jag såg det. Idag tänkte jag kasta dom, men det gick inte. Det var liksom en spärr som satte in. Jag kom dock på en ursäkt till att ha dom kvar, jag kan ju fortfarande ha dom när jag cyklar till affären eller liknande. Men jag tror att jag ska försöka göra mig av med dom till veckan...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback