Jobbiga tider


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Jäklar så kass jag känner mig. Ont i huvudet och konstant hungrig. Har säkert drukit för lite också. Och angående hungern, har ätit dåligt i fem dagar så jag antar att det är lite svårt att ställa om sig igen. Om bara huvudvärken ville ge med sig, men nej då. Det hjälpte inte ens att sova i tre timmar.

Jag orkade inte ens göra allt jag skulle göra nere på stan, var tvungen att gå hem och sova. Men boken hittade jag! Så lite glad är jag ändå, nu kan jag äntligen få läsa den igen! Och jag ska ju till Ica Maxi också, usch vad jobbigt allt känns. Nä nu måste jag få tummen ur och börja med allt, måste bli klar innan morgondagen. Jag ska ju in med ett nytt bord.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback