Min lediga dag


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Det är lite småkallt här inne nu, i alla fall för en som nyss har vaknat. Jag sitter invirad i ett täcke och ser på South Park haha! Snart ska jag bege mig ner till centrum för synkoll. Helt onödigt eftersom att jag ser precis lika bra som tidigare... Men jag måste ändå, annars får jag inga linser. Sen blir det Nolia. Stoooora Nolia. Varför heter det så egentligen? Nolia är Nolia, eller finns det Lilla Nolia också (räkna inte med SkogsNolia nu!) ? Lilla Nolia är så pyttelitet att ingen har hittat den än.

Usch vad hungrig jag blev.

Jen

Heej! Jag ÄLSKAR south park! Min favorit är helt klart Kenny!

Varför måste du gå till din optiker på synkoll för att få linser? Köper du inte dina linser på nätet? Jag köper mina på nätet och sparar flera hundra varje gång...

2011-08-12 | 11:23:58
URL: http://www.lensia.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback