Rea


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Idag har jag fixat kläder som jag ska ha på fredag och dyrt blev det, hela 149:-! När man hittar kläder som det är 70% av reapriset på, då blir man glad! Och vad händer på fredag då? Jo, då ska hela Bjurholms befolkning ut ur sina hus igen. Det är nämligen Noice Makers som ska spela då och ni som inte vet vilka det är kan ju lyssna på videon här nedanför! Jag (med flera) är grymt taggade, så det så.
Och på lördag blir det typ en avskedsfest. Hela helgen är alltså planerad, så nu får veckan bara rusa fram.

Men åter till denna dagen. Kläder var det. Jag hittade en kavaj för 100:- och en skjorta för 49:-, det är väl inte så illa pinkat? Annars idag har jag inte gjort så mycket, bara gått och väntat på att en viss liten människa ska ringa men jag får visst vänta i morrn också. Det är typ inget mer, sååå....




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback