God natt på er


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Jag känner inte alls för att jobba i helgen, inte när man hör vad alla andra ska göra. Jag har i och för sig lite av lördagskvällen ledig, eftersom att jag slutar 15.30 och börjar 13.30 på söndag. Om jag inte är för trött så blir det att umgås lite med vänner innan det är dags för att sussa. Risken är dock att jag kommer somna i soffan eftersom att jag brukar vara fruktansvärt trött efter att ha jobbat dagpass (brukar inte kunna sova mer än 2-3 timmar natten innan). Jag kommer vara sååå social i morrn haha!!

Jag var inte många minuter idag på Nolia, det var inte så mycket att se. Men efter att ha gått tvärs över hela stan (centrum-nolia-centrum-sjukhuset) så har jag nu ganska ont i min fot. Jag tror jag trampade snett när jag gick från nolia och nu känns det som att en benbit ligger och skaver. Mysigt va? Hoppas det är bättre i morrn när jag ska jobba.

Dags att försöka sova kanske?


Linda

Vill också vara ledig i helgen men får väl tänka positivt. Gu va päning vi tjäna! ;D

2011-08-13 | 15:38:13
URL: http://lindasofiepersson.blogspot.com.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback