Dan före dan före dan före dan före dopparedan


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Blev rubriken rätt..?
Sitter vid köksbordet i ett vinterlikt Agnäs. Det är betydligt mer snö här än i Umeå, där är det bara slask.
Om några timmar ska jag åka in till Bjurholm för att hälsa på hos kusin och surra en stund. Men fram tills dess ska jag söka efter minijulgranspyntet som jag gjorde för några år sedan men tydligen lyckats tappa bort. Hittar jag det ska jag ikväll ut i skogen och leta mig en liten gran som sen ska pyntas. Det är ju nämligen så att där vi ska vara iår på jul så finns ingen julgran och man kan ju inte fira jul utan nån gran. Eller jo det kan man ju faktsikt...

sophia

Tjäna pengar på att blogga? Gå in på min blogg och klicka på rutan i mitt senaste inlägg och bli medlem! :)

2011-12-20 | 16:20:02
URL: http://sophiawestrin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback