Gimp


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Är tillbaka i stan igen. Jag har suttit och försökt förstå mig på Gimp, inte det lättaste kan jag säga. Eftersom att jag (fortfarande) inte har Photoshop på min dator så tänkte jag att jag kanske kan pröva nånting annat tillsvidare. Hittills har jag använt mig av iPhoto som finns på datorn och Pixlr. Funkar, men jag vill ha mer. Saknar Photoscape som bara går att ha på pc också så därför bestämde jag mig för att jag nu en gång för alla ska bli vän med Gimp. Har prövat det programet flera gånger, men det har alltid slutat med att jag har tagit bort det efter en dag.
Jag vet inte riktigt om jag och Gimp har blivit vänner än, mer som bekanta, men jag ska tametusan försöka.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback