Hela långa kvällen


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Halva dagen har spenderats i Bjurholm. Lite surr, lite fika och lite mera surr. Det är liksom ganska trevligt att umgås med personer som är jämlik i sinnet som en själv haha! Känner att jag måste gå och sova snart också, börjar bli lite trött. Men klockan är ju inte ens sju än så jag antar att jag får lov att hålla mig vaken i några timmar till. Vet dock inte vad jag ska hitta på för spännande?
Och vad ska jag göra i morrn?? Är ju ensam hemma hela långa dagen. Gissar på att inte ens katten kommer vara inne. Tråkig katt, jag vet.

Tessan

Gå och lek med Sixten då! Han älskar att springa i snön och jaga snöbollar som man kastar åt honom... Knäpp katt, jag vet ;-)

2011-12-21 | 09:27:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback