Ny dag, ny vecka, nya möjligheter.


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Jag har gjort en liten missbedömning. Igår kväll, klockan halv tio, köpte jag två liter mjölk och trodde att det skulle räcka i två dagar i alla fall. Idag, klockan halv åtta, var det bara en liter kvar. Det betyder två saker: 1. jag och Emil tycker om mjölk, 2. jag måste gå och köpta mer, typ sju liter...

God morgon förresten! Jag har hunnit vara vaken i snart en timme, bara för att Emil skulle iväg till sin praktik. Men nu är jag själv igen och jag har bestämt mig för att motstå viljan att gå och sova igen. Jag är ganska trött, men jag ska hålla mig vaken. Nu ska jag äta lite frukost och sen får jag se vad dagen har att bjuda på.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback