Nyårsplaner


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Alla som känner mig, dom flesta i alla fall, vet ungefär vika färger som jag inte är så förtjust i. Jag kör oftast på det säkra när det gäller kläder, svart. Och nu när det snart är nyår så trodde jag att jag hade allt klart för mig vad jag skulle ha, svart. Men jag är inte så säker längre. Jag har den där känslan av att göra nånting helt oväntat och inte alls "Emma", typ skaffa en rosa klänning. Jag är så grymt sugen att göra det bara för att. Får se hur det blir, kanske hittar nånting som är billigt och bra.

Ska säga att jag lever också. Det har varit strömlöst här i nästan 12 timmar idag. Strömen kom tillbaka för två timmar sen och temperaturen har återgått till det normala här inne igen.

Nanna Pyssling

Usch, tråkigt att vara strömlös. Men lite spännande ändå (fast kanske inte i 12 timmar då).

Tycker absolut du ska köra på chock-varianten, ibland är det roligt att ha något helt annat på sig än vad andra förväntar sig :)



sv: tack för tipset! Har tydligen helt lyckats missa det, hur bra som helst! Men du är duktig.

2011-12-27 | 01:03:21
URL: http://nannapyssling.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback