Regn + nollgradigt = halka


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Helt ärligt, varför i hela friden ska det regna?? Det är kaos ute på vägarna skulle jag kunna påstå.
Jag gick med Emil till sjukhuset för att visa vilken buss han skulle åka till sin kompis. Vi stod där och väntade i 10 minuter, sen kom en man och sa att alla lokalbussarna var inställda för att det var för halkigt. Ja det kan jag förstå, det är verkligen glashalt ute. Men, varför kunde dom inte skriva ut det nånstans då?? Jag var inne på lokaltrafikens hemsida innan vi gick, för att kolla tidtabellen, och då stod det då ingenting nånstans. Nu, en timme senare, kollar jag igen och då ser jag en halv rad som säger att bussarna är inställda. Ja men hur länge då på ett ungefär? Jag var tvungen att gå in på vk.se för att få svar. Lite dålig på att sätta ut information måste jag säga... När till och med en kille som ringde informationen inte kunde få svar.
Men nu vet jag, minst tre timmar kommer bussarna att stå. Jag gissar på hela natten.

jennifer

jasså va e de för en bok?

2011-12-12 | 22:04:27
URL: http://jennfo.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback