Den 18 januari 2011


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Jag har fått nån jäkla störning (förutom alla jag har sen tidigare). Vars jag än går så tänker jag för det mesta "nu skulle jag ha haft kameran...". Jag får väl börja ha kameran hängandes runt halsen hela tiden? Hm kanske inte är en sån dum idé ändå.

I alla fall så började den nya perioden idag. Fysik B och Kemi A. Nya ansikten igen, är det bara jag som får byta grupp efter varje period eller?? Tack och lov så vet jag vem kemiläraren är. Alltid en början.

Det ser ut som att jag har ett ganska bra schema också. Halvdag på måndagar och fredagar, ibland helt ledig på måndagar. Om man nu kan kalla det för ledig. Ingen undervisning kanske man ska säga.

Nu är det Family Guy på tv:n och det måste ju vara sämsta avsnittet ever? Nått jubileumsavsnitt av nått slag, så dom visar lite småklipp här och där och ibland sitter en gubbe och pratar. Skittråkigt. Kan dom inte visa ett "riktigt" avsnitt?? Så man får skratta lite!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback