Nån som e´ vaken?


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Nu är jag klar för att sova, borstat gaddarna och fyllt vattenflaskan. Jag kan seriöst inte sova om jag inte har vatten vid sängen. Eller jo, sova kan jag med det blir så jobbigt när jag vaknar av törst och inte har vatten i närheten. Det går väl åt nästan en halvliter i alla fall varje natt...

Jag ska dock inte blunda riktigt än. Har ju sovmorgon (och kortdag) i morrn. Börjar halv elva och slutar halv tolv, awesome. Fast det bästa hade ju varit om jag hade fått åka hem ikväll redan. Men nejdå, får inte åka förns ett i morrn pga. introduktionen i kemilabbet. Erkänn att ni ändå är lite avis på att jag ska få experimentera lite?

Hur som helst, nu säger jag god natt!

MYMiC

Hejsan ^^ Jag vaxsprayet jag har i videon är från märket bedhead som finns att köpa hos frisörsalonger ^^ Låten i videon heter 2NE1 - I'm busy ^_^/



Kramar <3

2011-01-21 | 08:53:23
URL: http://mymic.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback