//[o_0]\\


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Så jäkla trött jag är. Jag längtar efter att få sova...

Har åkt bil idag igen, bergningsbil. Inte nån som hade kört av idag, så det var bara att åka runt alla sträckorna. Sista timmen kämpade jag för att hålla mig vaken, och jag har klarat mig till nu. Får se om jag orkar se klart Wallander - Hämnden eller om jag somnar. Skulle tippa på att jag somnar.

Imorrn börjar jag på eftermiddagen, då är det fysiklabb som gäller. Desstuom ska en labbrapport skrivas, jag vet inte om jag hade sån stor lust till det...

På kvällen har jag bokat ett pass till vattengympa, så då ska jag äntligen få röra lite på mig. Har inte varit på gymmet eller simmat på länge nu för att jag har varit lite förkyld till och från. Men nu jäklar!


jennifer

det är så tråkigt att vara förkyld så man inte kan träna..

jag har varit förkyld i en vecka nu, håller på bli tokig på att inte kunna träna! :/

2011-01-30 | 22:58:57
URL: http://jennfo.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback