Så var det söndag igen


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Har varit vaken en timme nu, men är fortfarande väldigt trött... Kom hem från Linda vid två ungefär, så det har inte blivit allt för många timmar med sömn.

Men vi hade i alla fall jättekul igår! Massa sur och lite kortspel. Sen avslutades allt med en 4-timmars omgång av monopol. Och gissa vem som var bäst!? Inte jag i alla fall... Kan säga att jag förlorade gaaanska stort... Fast jag vann i kortspelen, alltid nått!

Snart kommer Johan förbi här och sen ska vi till Vännäs för rally idag igen. Men det ser ut att inte blåsa lika mycket som igår, om man ska stå ute så kanske man inte blåser iväg idag då.

Nu ska jag blunda i några få minuter, sen antar jag att jag måste försöka pilla in dom där förbaskade linserna. Smart som jag var så tog jag inte med mig glasögonen...

Okej, jag kan sova en bra stund till (40 min kanske?), Johan tillät det! Lyckliga jag!

Emma

Jag lottar ut tre platser för bloggsvar ;) Var gärna med och tävla :) Sprid detta vidare :D

2011-01-30 | 16:36:16
URL: http://dysmeli.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback