Tv4 och skidskytte??


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget


Är det ett skämt eller? Jag läste för nått år sen att tv4 ville ta massa rättigheter från svt:s Vinterstudion. Jag trodde verkligen att det aldrig skulle bli av, men jag hade tydligen fel.

Nästa år är det alltså tv4 som sönder skidskyttet. Jag kommer nog inte att titta lika mycket som om det hade sänts i svt.
Citat från Simon: "All sport som hamnar i reklamkanal är deprimerande...". Jag håller med till fullo.

Okej nu kanske jag inte ska vara allt för negativ, det kan ju bli en dundersuccé. Vem vet? Men jag har ju ändå mina gissningar. Sen kommer ju många självklart att titta, eftersom att dom vill se skidskytte, så det kommer inte att gå nån nöd hos tv4 inte.

Men om jag få tro på de hittills 4900 personerna som har röstat i aftonbladets undersökning så är nog många missnöjda... Och antalet ökar.


Isac

Håller med dig fullständigt.

2011-01-30 | 00:19:04
URL: http://isacsvarld.blogspot.com
Jakubdaniella

Uno straise Qatro single sais, thanx

2011-11-02 | 15:48:38
URL: http://jakubdaniella.blogetty.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback