Ny dator?


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Jag och Johan var en sväng ner på stan för en stund sen. Kikade in en snabbis på The Phone House, kollade lite på datorerna. Jag måste (vill ha) snart en ny för min är ju först och främst liten sen börjar batteriet säga upp sig. Och det börjar bli dags för en "riktig" dator nu.

I alla fall, när vi kollade inne på The Phone House så kom en av personalen fram och han undrade om vi ville ha hjälp. Jag svarade att vi bara kollade lite, men han tyckte att han kunde visa oss nått blad där det stod om alla datorerna. Hela tiden som han pratade så tittade han på Johan, hela tiden. Även fast det var jag som svarade på dom flesta av frågorna. Det var ju ändå jag som skulle ha en ny? Okej, Johan kan väl mer om datorer än jag men hur kunde den där "gubben" veta det?
Nu är det Sveriges värsta bilförare på 4:an! Kan det bli bättre? Det är alltid lika roligt att få se hur kassa alla är... Fast jag kanske är likadan..? Nä, det tror jag inte. Ingen kan ju vara värre än dom som är med i Sveriges värsta bilförare. Fast egentligen... Eftersom att dom hittar nya varje år så måste det ju finnas dom som är värre? Snart hamnar jag också där!


Frida

köp den i nedre högra hörnet ;) ja ha en sån, å den e naaajs! :D

2011-01-27 | 20:47:57
URL: http://fridafotar.blogg.se/
fridolina

ååååh nu missade jag ju det. typ mitt favoritprogram.

2011-01-27 | 20:51:34
URL: http://fridano.blogg.se/
MYMiC

Aw, haha ja det är kanske sant :)

kramar <3

2011-01-27 | 21:04:11
URL: http://mymic.blogg.se/
Anonym

Man ska fara själv när man ska handla något för far man med karln sin och ska handla så verkar det som om man ser helt pantad ut för att det blir alltid så att försäljaren pratar mer med honom än med jag som ska ha varan.... Mycket konstigt! Eller så är det bara så att vi kvinnor ser dum ut vid sidan om en karl?! Ne usch, hemska tanke...

2011-01-27 | 22:13:51
URL: http://lindasofieperson.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback