Nu är det helg!


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Varför har lokalbussarna två sverigeflaggor som viftar på taket? Antagligen så är det väl nån flaggdag nu igen... Okej har kollat i kalendern. Kungen har namnsdag. Grattis till han, men varför flaggar ingen när jag har namnsdag? Eller fyller år? Taskigt...

Har haft kemilab nu på förmiddagen. Vi gjorde lite blandningar av svavel och järn, lite enkla grejer bara så att vi skulle lära hos hur man räknar ut hur mycket som ska vara av allt.
Och det är inga stora mängder vi snackar om, ofta inte ens ett gram! Jaja, lite roligt är det i alla fall.

Nu har jag helg och det är så skönt! Hela helgen är planerad och klar så det är bara att köra! Rally lördag och söndag i Vännäs (typ) och på lördagskvällen blir det cider, spel och sånt med Linda. Håll med om att det låter som en kanonhelg?

Haha förlåt Linda, men jag måste visa hur kul vi kan ha det!
Förresten, varför är det oftast med nått drickbart??





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback