En dag som denna

Jag är inte van att sova länge! I går gick jag ju och la mig när klockan var nio. Det resulterade i att jag vaknade 01:40 (i ren panik), i tron om att det var väckarklockan som hade väckt mig. Gick ner från sängen och började plocka ihop mina saker men började då reflektera över att det var ovanligt mörkt ute för att vara halv sex. Det tog en stund, men till slut så tittade jag faktiskt på klockan, suckade och gick och la mig igen. Det blev en jobbig start på dagen, för såna där händelser känns i kroppen. Även fast jag har sovit nästan nio timmar i natt så är jag ganska trött. Dessutom har dagen gått sååååå långsamt, och det har ju inte gjort saken bättre.
Nu ska jag i alla fall ta cykeln och fara ner på stan för att utföra lite uppdrag som jag har samlat på mig. Kanske blir piggare av den friska luften?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback