Hjälpa mig kanske?

Är det nån mer än jag som hatar att packa? Det är verkligen dötråkigt. Jag ska packa för två dagar, alltså typ nån tröja och shorts kanske, och lite sånt som alltid hänger med. Men vet ni vad? Jag har hållit på i en timme och än har jag bara packat upp ur väskan från förra resan. Grejen är att jag hela tiden kommer på annat som jag ska göra, eller att jag helt enkelt bara fastnar framför tv:n. Suck. Ingen som vill hjälpa mig? Ja, usch vilka problem man kan ha egentligen.

Linda

Jag tycker inte heller om att packa, men det är inte för att jag inte vet vad jag ska packa utan mer för att jag jämt och ständigt lyckas packa med mig hela garderoben. Jag fattar inte hur jag lyckas! :P

2011-07-20 | 00:08:18
URL: http://lindasofiepersson.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback