Seg i starten


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Ni kan inte ana hur skönt det är att vara ledig i morrn och slippa tänka på när jag ska kliva upp för att hinna komma i tid. Det är så otroligt skönt! Nu är jag ledig i tre dagar och kommer njuta av ledigheten fullt ut.
För ungefär fem minuter sen var jag klar med packningen. Jag skulle ju börja med det direkt efter att jag kom hem från jobbet, men hur gick det? Dåligt, väldigt dåligt. Det måste vara nått släktdrag? I alla fall så hann jag se på tv, vara på affärn och cykla runt på Berghem lite innan jag äntligten tog mig tid till väskan. Nu ska jag bara ta mig ner till Haga för att sova. Sova, sova, sova. Jag är så sjukt trött, bara så att ni vet.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback