Söndag 24/7


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Ikväll kan jag vara vaken länge. Så skönt att slippa tänka på att jag måste kliva upp i tid till jobbet, jag börjar ju inte förns 21.00 i morgon kväll. Jag har nu två veckor (sju pass) med nattpass framför mig. Jag hoppas att det ska gå bra att sova på dagarna. Om inte annat så borde jag ju vara helt utmattad efter ett tag och somna i alla fall haha! Men mardrömmen under dessa nätter är nog att hamna i korridoren, det betyder 10 timmar när man konstant är uppe på benen. Det blir inte många minuter att sitta ner. Det kanske inte låter så farligt men jag lovar, det känns i fötterna sen...
Nu är jag jättesugen på att åka nånstans, typ Göteborg, men planerna står bara stilla. Det är liksom inte så kul längre när man inte får någon respons nånstans. Jag får åka själv?
Nu ska jag försöka hålla mig vaken i några timmar till, så jag kan sova länge i morrn. Önska mig lycka till...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback