Det går i rasande fart

Hejsan hoppsan! Här sitter jag i en bil nån stans ovanför Luleå och försöker roa mig på nått lämpligt sätt. Vi är fyra stycken i bilen, en som kör (så klart), en ser på nån film och den tredje sover. Roligt man kan ha i en bil... not. Dessutom så sitter jag i baksätet så det går inte så superbra att kommunicera med chafören heller. Men nu ska vi snart ta en bensträckare, hoppas jag, det behövs verkligen med tanke på att vi bara har kommit halvvägs än så länge.
I år missar jag alla marknader där hemma, Bjurholm, Vännäs och Åsele, men då får jag vara med om en ny marknad i stället. Pajala marknad. Jag lovar, det kan nog bli en upplevelse för sig. Tydligen så ska den vara riktigt stor ändå och vi ska stanna där en sväng nu ikväll när vi passerar, då får jag avgöra vad dom menar med stor marknad... haha! I morrn är det tänkt att vi ska gå en sväng på själva marknaden och titta lite och helt ärligt så längtar jag. Marknad = sommar. Håller ni inte med? Jag vet några som gör det iaf.
Nu är det pinkpaus!

Maj - en bra träningsblogg

nu skulle ha gjort bilbingo :DD

2011-07-10 | 09:06:25
URL: http://majjohansson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback