Läget i sommar

Dagens arbete är avslutat och nu tar jag det så lugnt jag bara kan. Tänkte snart gå hem till Johan och kolla vad som händer där. Säkert nånting.
Mina dagar är lite smått fulla nu för tiden. Det har varit inskolning typ varje dag och där emellan ska jag kläma in allt annat som måste göras. På fredag är jag ledig, så jag åker hem till Agnäs i morrn kväll, men sen är jag inte ledig igen förns på torsdag nästa vecka. Och då är jag också ledig i bara en dag. Jag tycker inte riktigt om mitt schema för i sommar, det känns som att jag fick alla skitpass som blev över. Det är inte många gånger som jag är ledig två dagar i rad, det kommer bara hända tre gånger på hela sommaren! Hur kul är det egentligen? Det är knappt så att jag hinner åka hem nån gång. Men visst, jag är superglad att jag får jobba i sommar, jag är helt klart nöjd ändå!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback