Måste testa

Ikväll (inatt) ska jag prova nått som jag alltid har velat prova. Att vara vaken. Jag har ju varit vaken hela nätter tidigare, för att jag inte har kunnat sova. Men nu vill jag göra saker. Eftersom att jag velade om jag skulle följa med till Piteå/Luleå, så passar jag på att göra det jag tänkte göra i morrn, i natt istället. Jag kan ju faktiskt sova i bilen.

Jag skrev ju tidigare att jag kommer få börja mitt lilla träningsschema med att böta 10 kronor. Det lilla träningsschemat går ut på minst en timmes motion varje dag, annars blir det 10 kronor i böter. Bara en rolig grej sådär. Fast ändå ganska smart tror jag.

Ekblaad <3

Hej! Följt din blogg ett tag nu och måste säga att jag verkligen gillar den! OM du vill så får du gärna kolla in min blogg och lägga till på bloglovin men bara OM du känner för det! Fortsätt skriva som du gör =) Kram

2011-06-06 | 14:20:47
URL: http://ekblaad.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback