Nu börjar det

Nu är det snart dags att bege sig till jobbet. Det måste vara nått fel på sjukhuset, för så fort jag kommer innanför dörrarna så blir jag jättetäppt i näsan och går och gäspar hela tiden... Hur kul är det? Hur som helst så har jag nu på förmiddagen varit och skaffat mig ett sånt där Id-kort som alla har på sjukhuset. Jättefult och hemsk, men jag ska ju bara ha det i två månader så jag kanske kan stå ut? Jag måste äta nu också, om jag ska orka med den här kvällen.

Ärligt talat så längtar jag till i morgon eftermiddag. Jag slutar halv fyra och sen är jag ledig hela torsdagen, ni anar inte hur skönt det kommer att bli!

En morgon förra veckan åkte jag och Johan ut till Holmsund för att se Finlandsfärjan lämna hamnen. Det var faktiskt riktigt kul att sitta där på en sten klockan åtta på morgonen och titta på en båt, tro det eller ej! Haha!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback