Skrik i trapphus är vardag numera

Fick inte så trevligt uppvaknande i morse, men det är sånt som man får stå ut med ibland antar jag. Hittills idag har jag läst lite, men nu är det dags att släppa alla böcker och ge sig ut. Jag blev lite sugen på att ta en sväng med cykeln, så jag får väl se vars jag hamnar. Det slutar väl med att jag måste ringa Johan för att jag har cyklat vilse, det skulle inte förvåna mig i alla fall. Mitt lokalsinne är ju inte bäst, men bättre än för tre år sen!

Tänk att det redan har gått ett år! Tiden går ändå fort.

joanna-ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM!

Jag tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg och även en dagens blogg tävling där du kan bli länkad inför mina 400-600 unika läsare/dag så passa på att gå in och anmäl dig:)

Eller så kanske du vill göra ett bloglovin byte?:)

2011-06-02 | 15:23:14
URL: http://domkallarmighannes.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback