Systemkamera


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Vänta, vänta, stopp! Jag har just upptäck en sak. Att ha en systemkamera, är det den nya fjortisgerjen?? Jag har suttit och kollat runt på en hel drös med olika bloggar (väntar på att Johan ska komma hit) och jag vet inte hur många 12-14-åringar som har skrivit att dom nyss fick en systemkamera eller att deras mamma ska köpa en till dom, osv.

Detta är min teori: "fjortisarna" tror att när dom har en systemkamera i handen så blir alla deras bilder überfina. Sen kallar sin blogg för fotoblogg för att dom har lagt ut sju bilder. Alla som tror att min teori stämmer, räck upp en hand!

Men nu är det ju såhär, det går att ta fina bilder med en helt vanlig kamera också. Man måste inte ha det värsta av det värsta för att det ska bli bra. Det blir inte bäst, men bra duger väl alltid? Jag förstår inte varför folk vars bilder är suddiga, osv, ska ha en systemkamera. Det går precis lika bra att ta suddiga bilder med en vanlig, det kan jag lova! Så, är systemkameran nya fjortisgrejen?

Ta inte åt er nu, alla ni som faktiskt kan använda eran kamera!

Caroline

räcker upp en hand

2011-06-16 | 02:30:45
URL: http://luggsliten.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback