Fredag den 18 mars 2011


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Tänkte bara meddela att jag är i Agnäs just nu, dock inte så länge till, och det här är sista inlägget för idag, den här helgen och den här veckan (kanske, men troligast är det så). Ni kan alltså hitta på roligare saker än att kolla in här, typ åka skidor, tvätta fönster, storstäda i garderoben eller varför inte fara ut på en liten utflykt? Sen vet jag att det finns dom som jobbar också (eller har inskolning, hoppas det är kul kusin!), och ni får ha det så trevligt ni också.
Nu ska jag i alla fall äta lite och sen börjar det roliga för mig! Trevlig helg allesammans!


kurdisk muslimsk tjej <3

Sötis <3 KrAmSiSaR <3

2011-03-20 | 18:07:03
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback