Linser och frigolit

Nu har jag helg och minisportlov!
På kemin skulle vi blanda olika ämnen och se vad som hände osv. Ofta det händer nått om man blandar socker med en frigolit-bit? Nä, precis. Vi höll på att skratta ihjäl oss när vi såg att vi skulle blanda dom två. Tur att man kan ha roligt ibland också!

Jag måste också skriva om min nya linsvätska (ohh så spännande), men den är ju helgrym! Igårkväll var jag tvungen att akutköpa linsvätska eftersom att jag hade glömt ta med det till Johan. Min vanliga linsvätska köper jag hos optikern. Den kostar drygt 100 kr för 355 ml och hållbarheten är 3 månader, men efter tre månader så har jag typ hälften kvar (jag anväder ändå såklart)... Men i alla fall, den här nya köpte jag på apoteket, för 60 spänn, 240 ml och hållbarhet i 6 månader!! Dessutom är linskopparna supercoola, dom var väl största anledningen till att skriva det här...Och nu svider inte mina ögon längre när jag tar på mig linserna. Emma är glad nu! Ja, sen var det inte så mycket mer om det haha!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback