Min älskade Eee


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Har sett på Solsidan och Time Out. Man kan ju inte göra annat än att skratta! Nu är det Wallander och jag undrar om inte Johan kommer snart? Jaa jag lär väl märka.

En som har hängt med i 1.5 år är min dator och jag har faktiskt varit riktigt nöjd med min s.k. mini-PC. Men den har sina brister, om man bortser från att det inte är en "värstingdator". Färgerna. Den ljuger så grymt mycket om färgerna. Många gråa partier försvinner helt in i den vita bakgrunden och färger som är superknalliga på andra datorer är riktigt matta på min.
Jag tänkte inte så mycket på det i början eftersom att jag i stort sett aldrig använde nån annan dator. Jag har ju med mig datorn överallt (datanörd?) så varför ska jag använda nån annan? Men nu händer det ibland att jag lånar Johans dator och upptäckte att färgerna på hans dator är, ja, knalligare.

Jag har försökt ändra färgerna på datorn, men det hjälpte nada och mer kan jag inte göra... Jag tycker inte om att den ljuger så pass mycket om färgerna som den gör. Det är inte kul för fem öre! Jag är ledsen...






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback