Nu är det verkligen helg!


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Snart ska jag och min bror åka in till Bjur och spela lite PS3 hos Patrik. Det blir überbraa.
Och jag som sa att det skulle bli en lugn helg det hära, men jag hade fel. I morrn bär det av nånstans (kom inte ihåg vars), med broder, pappa och farbror, och titta på skoter-folkrace. Låter spännande va? Om inte annat så låter det som nått som bara händer här i norr haha!

Och förresten, nu när jag ligger här i min säng och tittar ut genom fönstret så ser jag massa tallar och skymtar en solnedgång. Ingen snö i träden... Det gav mig lite vårkänslor faktiskt. Men snön måste, måste, ligga kvar till påsk. Annars är inte jag med.

Usch vad jag gäspar... Jag är sådär lagomt trött, men än får jag inte sova.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback