Nya glajjor


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Jag är en liten slarvmaja ibland. Mina solglasögon är borta, men jag tror att dom är nånstans hemma i Agnäs. Fast jag sökte som en liten galning sist jag var hemma så hittade jag dom inte... Idag bestämde jag mig för att köpa nya, om jag hittde några. Till min stora förvåning så hittade jag faktiskt ett par, dock inte lika fina som mina gamla, men dom duger och prislappen låg på 59 kr. Hittar jag mina andra så har jag ju två.



I morse bestämde jag mig för att ta ett par nya leggings. Okej att stickade strumbyxor/leggings brukar vara supersmala, men dessa tog ändå priset. Jag vet inte hur mycket jag skrattade när jag tog fram dom, var tvungen att jämföra med min arm... Det är ju tur att dom är ganska töjbara.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback