Vår? Eller hur var det nu?


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
När är det vår för er? Kanske när första plusgraderna börjar komma? För mig är det vår när jag börjar använda min "vår/höst"-jacka. Jag tror den är fem år gammal, men den är lika fin som när den var ny (förutom att ena fickan håller på att lossna). Mamma köpte den på ICA Maxi, men första åren tyckte jag inte alls om jackan. Det var först där nån gång under tvåan på gymnasiet som jag plockade fram den på riktigt.
Alltså, för mig är det vår när jag börjar anvädna jackan. Jag har inte börjat göra det än så min slutsatts är att det inte är vår än! Punkt.

Haha när jag kollar på bilderna så ser jackan inte alls lika fin ut som när den var ny... Den har visst blivit lite blek och nött på sina ställen.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback