Gryniga bilder kan också vara fina



Hela dagen har jag ägnat åt matte och kemi, det är ju sista rycket nu. Men nu på kvällen gör jag lite annat. Jag tänkte för en gångs skull att jag skulle rensa bort alla gamla shampooflaskor och dyl. Jag bytte nyss shampoo, fick så mycket sår i hårbottnen av det förra, så nu står det några halvtomma (och tomma) flaskor och bara samlar damm. Dessutom ska jag försöka hitta nått bra sätt att förvara alla mina hårnålar och snoddar, jag har ju en hel del. Den egentliga planen för kvällen var att jag skulle gå till Johan, men jag vet inte om jag hinner. Jag måste passa på att städa här, nu när jag för en gångs skull vill göra det, och diska och sen är det ju River Monsters på tv också... Mitt nya favoritprogram. Jag tror jag går till Johan i morrn i stället. Och i morrn är det ju dagen som stora delar av Umeås befolkning samlar sig runt ängarna för att kolla på alla brännbollsspelande filurer - brännbollsyran!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback