Mina fötter ler


Mina saker Kommentera inlägget
Jag tror att dom allra flesta har nått favoritställe när det kommer till att köpa skor. Så även jag. Nån som kan gissa vars jag köper/hittar dom flesta av mina skor? Tror knappast det. Men Ica Maxi. Vad jag kan komma på just nu så har jag dom senaste 5 åren haft minst 7 par skor från Maxi. Skorna där är såna skor som jag gillar! Dessutom är dom billiga och dom finns oftast i min storlek. Eftersom att jag har lite större fötter (41:or typ...) så är det inte alltid det finns skor nere i skoaffärerna på stan. Sen är dom inte så fina där heller. Men Ica Maxi, tack för att ni har dom bästa skorna!
Jag har sett dessa finingar tidigare, och i lördags blev dom mina. Egentligen ville jag ha vita, men dom fanns inte i rätt storlek. Så det blev dessa, skulle bli så tråkigt att bara ha svarta... Kanske köper mig ett par vita med höga skaft sen, dom lär ju användas!


Kusin

Just nu sitter jag i min ensamhet och grinar förskräckligt för att jag också vill ha dom skorna!

2011-05-30 | 19:00:24
URL: http://lindasofiepersson.blogspot.com
nathalie eriksson

härliga bilder!:)



Jag är med i en tävling och jag skulle bli jätte glad om du rösta på mitt Bidrag! http://kvaltavling.missworldsweden.org/bidrag/8c111725-6c07-4b76-8697-7242f68465ea



Kram ♥

2011-05-30 | 19:10:40



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback