Myspys

Eftersom att saker och ting inte alltid blir som man har tänk sig så ska jag därför göra en bra kväll av det här ändå. Jag ska kolla i min kyl efter nått mumsigt, som inte finns och slå mig ner i min fina soffa för att titta på Master and Commander. Det blir en bra kväll, eller hur?

På tal om nått mumsigt, många vet nog att jag länge har varit ett fan av fanta och inte så jätteförtjust i cola. Men nu är det inte så längre. Jag ska helt och hållet, så gott som, bojkotta fanta. Orange då, tropiska frukter är det inget fel på. Men visst är det inte bara jag som har märkt att dom har gjort om smaken på fantan? Jag gillar det inte alls och det har resulterat i att jag ibland har övergått till cola istället... Jag blir så ledsen.
Jag totaldissar Fanta Orange.


Emelie

Fin blogg! :)

2011-05-29 | 12:11:12
URL: http://emelieeriikkssoon.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback