Det närmar sig hemfärd


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
I eftermiddag och under kvällen har det varit en mindre snöstorm. På ungefär två timmar har det kommit 15 cm snö och snöar gör det fortfarande. Jag känner hoppet för vintern igen! Hoppas bara att det kommer lite snö där hemma också.
Jag har fått mig ytterligare ett par tjocksockar ikväll. Min farmor stickar i massor till mig som jag har och nu har jag fått av Johans farmor. Man kan aldrig få för många tjocksockar!

I morrn ska vi åka hem till Umeå igen så då blir det att tillbringa sex, sju timmar i bilen igen. Dessutom så har jag och Johan varit tillsammans i två år i morrn, tiden går fort!

Bild från gårdagen, innan dagens snö föll.

LIIV - vanlig men unik

Vilken härlig bild!

2011-11-25 | 21:16:23
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Andrea :D

Gud vilken snygg bild&Header!

2011-11-25 | 21:34:58
URL: http://andilove.bloggplatsen.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback