En helt vanlig fredag


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Okej så här är det. Jag är skadad och less. Skadan består av en sårad tumme efter det berömda kriget med en häftklammer. Bildbevis finns nedan. Lesseheten kommer av att jag har sprungit runt på stan och uppe på Ersboda hela dagen. Varför? För att hitta magnettejp, fotoalbum och lite julklappar. Kan ju tillägga att jag lyckades också.

Nu har jag suttit här vid mitt lilla svarta bord i nästan fyra timmar. Det tar faktiskt så länge att sätta in en hög med bilder i ett album, helt otroligt. Medans har det rullat Beck-film efter Beck-film på min dator (min lilla mac, eller hur Tessan?) och så kommer det att fortsätta. Jag har blivit helt fast i alla Beck-filmer, gamla som nya.

Men, här kommer då bildbeviset på min sargade tumme och min nya storfavorit, magnettejpen (kolla bilderna som hänger på sängen!). Svartvita också för att dölja mitt vackra munsår...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback