Kan inte sova


Livet ur min synvinkel Kommentera inlägget
Jag har gett upp hoppet på att somna. Har legat där uppe i sängen i nästan tre timmar och bara stirrat upp i taket (med stängda ögon). Varför somnar jag inte då? Jo för att jag tänker alldelens för mycket. Den här nattens tankar rör sig kring en massa planer som jag har. Hela tiden tänker jag nått i stil med "hur ska jag göra som inte det eller det finns?" eller "jag måste ha det, det och det". Det är roliga planer, tro inte nånting annat, men jag hade gärna sovit nu istället för att tänka på allt... Varför kommer alla braiga idér när man ska sova?? Nu ska jag spela Hjärter ett tag i hopp om att jag blir lite trött. God natt!

Johanna

hej, ville bara säga att din blogg var väldigt fin, kika gärna in hos mig så kanske vi kan följas på bloglovin? :)

2011-11-03 | 06:44:05
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com
Lisen

hejsan =) vill bara säga att jag tycker du har en jätte bra blogg. Hoppas du kunde somna sen ;)

2011-11-03 | 10:48:31
URL: http://buppas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback