En ny kompis


Mina saker Kommentera inlägget
Okej, min nya dator, en present från Johan. Lite större än min förra, men samtidigt mindre. Helt nytt och främmande för mig, alltså mycket att lära och mycket roligt att hitta! Jag har redan suttit i timmar och provat mig fram hur jag vill ha inställningarna så att det passar mig, vilken webläsare jag ska ha och så vidare. Och jag älskar ju teknik så jag kan ju sitta här i många, många timmar och glömma tid och rum... I alla fall, MacBook Air är det som är min nya vän. En dator med anorexia faktiskt.

elin

Oj va snällt att du fick en dator! :)



Ja det hoppas jag med. Ska släpa med Henke och utforska lite ^^



Hah ja han kan se ut som en kokt kräfta när han kommer hem ibland när dom eldat på riktigt ordentligt. Han är rökdykarledare med så han måste ha koll på allt. Jag hade snarare sprungit ut men nä, han springer in .. ;)

2011-10-10 | 00:13:16
URL: http://elinkortochgott.blogg.se/
Inga

Alla säger att den är fett bra, och det är den säkert! Min syster har en sån och jag lånade den en gång och fattade INGENTING ! Men jag är inte så intresserad av teknik och blablabla så jag gillar mest datorer som jag redan vet hur de fungerar. Men kul att du fått en sån! KRAMIS

2011-10-10 | 13:58:40
URL: http://kovacevic.myshowroom.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback